Gardin Webáruház

KERT, SZERSZÁM, OTTHON
info@gardin.hu
+36-70 784-6000

Kategóriák
Gardin Webáruház

KERT, SZERSZÁM, OTTHON
info@gardin.hu
+36-70 784-6000

  • Kategóriák
    • KERT
    • SZERSZÁMOK
    • MŰHELY
    • OTTHON
  • Kapcsolat
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Garancia
  • Katalógusok
  1. Jótállási tájékoztató

Jótállási tájékoztató

ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK

A jótállás időtartama a termék fogyasztó részére való átadásától vagy az üzembe helyezéstől (amennyiben azt a forgalmazó vagy annak megbízottja végezte el) számított:

a) 10 000 forintot elérő, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 2 év kötelező jótállás,

b) 250 000 forint eladási ár felett 3 év kötelező jótállás.

Ha a fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja. Az Ön által megvásárolt berendezés meghibásodásait díjmentesen javítjuk, abban az esetben amennyiben a felmerülő hiba gyártási- anyaghibából ered. Meghibásodás esetén kérjük forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. 

A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék fogyasztó részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát:

- szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a vállalkozás, vagy annak megbízottja  végezte el, illetve, ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)

- rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,

- helytelen tárolás, szállítás, helytelen kezelés, rongálás,

- megfelelő karbantartás hiánya, elmaradása

- elemi kár, természeti csapás okozta.

A NEM FOGYASZTÓ és VÁLLALKOZÁS között létrejött szerződéssel megvásárolt termékekre vonatkozó jótállásra a Ptk. rendelkezései az irányadók.

Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a fogyasztó

-  elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a vállalkozásnak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a fogyasztónak okozott érdeksérelmet.

- ha a vállalkozás a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a fogyasztónak a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a fogyasztó – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a vállalkozás költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A fogyasztó a választott jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a vállalkozásnak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a vállalkozás adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

Ha a fogyasztó a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve kell elvégezni. A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb 15 napon belül elvégezze.

A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a fogyasztó a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.

A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a vállalkozást terhelik.

A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható terméket – a járművek kivételével – az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a forgalmazó gondoskodik.

A jótállás nem érinti a fogyasztó jogszabályból eredő – így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési – jogainak érvényesítését.

Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.

A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. Jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát - a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetőek.

Fogyasztó: az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy, továbbá a békéltető testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró, külön törvény szerinti civil szervezet, egyházi jogi személy, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki, illetve amely árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

Vállalkozás: aki a fogyasztókat ténylegesen vagy potenciálisan érintő tevékenységét önálló foglalkozásával vagy gazdasági tevékenységével összefüggő célok érdekében végzi.

3 napon belüli meghibásodás

Ha a megrendelt árucikk hibás, akkor a hatályos törvények alapján történik annak javítása, illetve cseréje. Jótállási kötelezettséggel rendelkező hibás termékek esetében a kézhezvételtől számított 3 napon belüli jelzés esetén cserére van lehetőség, ezt követően a hivatalos szerviz partnereinkhez vagy központi márkaszervizünkhöz kell fordulnia. A 14 napos elállás esetében az AdOps Digital Kft. követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését. A fogyasztó jótállási igényét a vállalkozásnál, vagy javítószolgálat(ok)nál (szerviznél) közvetlenül is érvényesítheti (javasolt).

Garanciális feltételek HECHT termékek esetében

Hecht központi szerviz: 

HECHT Hungary Kft.
1214 Budapest
Rákóczi Ferenc út 323/b.

Javítás átvétel, szerviz
Hétfő-Csütörtök: 8:00 - 17:00,
Péntek: 8:00 - 14:30
Tel: +36 1/445 4094
Email: szerviz@hecht.hu

Nem érvényesíthető a jótállási igény:

  • ha a hiba nem rendeltetésszerű, vagy a használati utasításban leírtaktól eltérőhasználatból, szakszerűtlen szállításból vagy tárolásból (beázás, elkoszolódás) ered.
  • ha a hiba külső behatásból eredő törés vagy repedés,
  • nem megfelelő üzemanyag használata,
  • természetes elhasználódás,
  • illetéktelen megbontások esetén.

A fenti okokból bekövetkező hibák javítása esetén és beépített/kicserélt alkatrészek költsége a jótállási időn belül is a vásárlót terheli.

A jótállás nem érvényesíthető, ha a termék vagy a hozzá tartozó garanciajegy, számla nem azonosítható, a termékről az azonosító matricát eltávolítják vagy megsérül.

Ha a terméket a HECHT hivatalos (szerződött) szervízpartnerein kívül más javította, vagy más gyártótól vásárolt alkatrészekkel való összeépítésből keletkezett károk esetén. Amennyiben az alkatrészt nem hivatalos (szerződött) HECHT márkaszervíz, vagy képviselete építette be.

A jótállás nem vonatkozik az általunk forgalmazott gépek tartozékaira, kiegészítőire, kopó-forgó elemeknek számító alkatrészekre:

  • vágószerszámok: fűnyírókések, vágólapok, vágókések, vágókorongok, damilfejek, vágódamilok, fűrészláncok
  • gyújtógyertyák, szűrők, ékszíjak és bordásszíjak, tömítések, csatlakozók, szénkefék
  • kenőanyagok

A JAVÍTÁSRA BEHOZOTT GÉPEKET CSAK TISZTA ÁLLAPOTBAN TUDJUK ÁTVENNI, ELLENKEZŐESETBEN TISZTÍTÁSI DÍJAT SZÁMOLUNK FEL!

A készülék tisztítása és egyéb karbantartása, valamint kifogyott kellékanyagok pótlása nem tartozik a jótállási kötelezettségek körébe!

ALKALMAZOTT ÁRAINK:

MUNKADÍJ-JAVÍTÁSI DÍJ (rezsi óradíj) 9 990 Ft/óra

TISZTÍTÁSI DÍJ I.kategória 1 990 Ft/db/alkalom

barkácsgépek és kézi szerszámok

TISZTÍTÁSI DÍJ II.kategória 3 290 Ft/db/alkalom

elektromos és benzines fűnyírók, elektromos ágaprítók és magasnyomású mosók,kapálógépek,elektromos gyermekjátékok(autók,motorok)

TISZTÍTÁSI DÍJ III.kategória 4 490 Ft/db/alkalom

fűnyíró traktorok, építő ipari gépek, benzinmotoros seprőgépek, elektromos és benzines quadok, robogók

ÁLLAPOTFELMÉRÉS, HIBAMEGÁLLAPÍTÁS 4 990 Ft/db/alkalom

Nem garanciális termék esetén, az állapotfelmérés és a hiba megállapítás ára, ha javítást és a gép összeszerelését nem kéri.

FŰRÉSZLÁNC ÉLEZÉS 1 490 Ft/db

Láncfűrész lánc élezése

TÁROLÁSI DÍJ 490 Ft/db/nap

Tárolási díjat számítunk fel az elkészült gép készre jelentésétől számított 30. naptól.

Tárolási idő maximális időtartama: 60 nap, ezután cégünk dönt a termék értékesítéséről, vagy szétszereléséről.

 Az árak az ÁFA-t tartalmazzák!

Az árlista 2025. 03. 15.-től visszavonásig érvényes!

 

Garanciális feltételek GARLAND termékek esetében

Garanciális feltételek GARLAND termékeknél: https://garland.hu/garancialis-feltetelek/

Hivatalos GARLAND márkaszervizek: https://garland.hu/markaszervizek/

Magyarországi ügyfélszolgálat:
uzlet@garland.hu
+36 30 712 5130
munkanapokon 7:30 - 16:00

Vásárlói fiók
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Profilom
  • Kosár
  • Kedvenceim
Információk
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Elállás, visszaküldés
  • Jótállási tájékoztató
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Elérhetőségek
AdOps Digital Kft.
  • 1223 Budapest, Nagytétényi út 180-196.
  • +36-70/784-6000
  • info@gardin.hu
  • Átvevőpont:
    2314 Halásztelek, Szacsvay Tibor utca 11/1.
  • facebook

  • youtube

  • instagram

  • Tiktok

Kövess minket Facebookon:
Iratkozz fel hírlevelünkre:

Értesülj elsőként akcióinkról és csapj le a kedvezményes termékekre! 

Feliratkozás
Webáruház készítés
Árukereső.hu Árukereső.hu
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.
  • KERT
  • SZERSZÁMOK
  • MŰHELY
  • OTTHON
  • Kapcsolat
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Garancia
  • Katalógusok
Belépés
Regisztráció
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.