ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK
A jótállás időtartama a termék fogyasztó részére való átadásától vagy az üzembe helyezéstől (amennyiben azt a forgalmazó vagy annak megbízottja végezte el) számított:
a) 10 000 forintot elérő, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 2 év kötelező jótállás,
b) 250 000 forint eladási ár felett 3 év kötelező jótállás.
Ha a fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja. Az Ön által megvásárolt berendezés meghibásodásait díjmentesen javítjuk, abban az esetben amennyiben a felmerülő hiba gyártási- anyaghibából ered. Meghibásodás esetén kérjük forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék fogyasztó részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát:
- szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a vállalkozás, vagy annak megbízottja végezte el, illetve, ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)
- rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,
- helytelen tárolás, szállítás, helytelen kezelés, rongálás,
- megfelelő karbantartás hiánya, elmaradása
- elemi kár, természeti csapás okozta.
A NEM FOGYASZTÓ és VÁLLALKOZÁS között létrejött szerződéssel megvásárolt termékekre vonatkozó jótállásra a Ptk. rendelkezései az irányadók.
Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a fogyasztó
- elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a vállalkozásnak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a fogyasztónak okozott érdeksérelmet.
- ha a vállalkozás a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a fogyasztónak a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a fogyasztó – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a vállalkozás költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A fogyasztó a választott jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a vállalkozásnak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a vállalkozás adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.
Ha a fogyasztó a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve kell elvégezni. A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb 15 napon belül elvégezze.
A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.
Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a fogyasztó a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.
A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a vállalkozást terhelik.
A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható terméket – a járművek kivételével – az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a forgalmazó gondoskodik.
A jótállás nem érinti a fogyasztó jogszabályból eredő – így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési – jogainak érvényesítését.
Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.
A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. Jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát - a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetőek.
Fogyasztó: az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy, továbbá a békéltető testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró, külön törvény szerinti civil szervezet, egyházi jogi személy, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki, illetve amely árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.
Vállalkozás: aki a fogyasztókat ténylegesen vagy potenciálisan érintő tevékenységét önálló foglalkozásával vagy gazdasági tevékenységével összefüggő célok érdekében végzi.
3 napon belüli meghibásodás
Ha a megrendelt árucikk hibás, akkor a hatályos törvények alapján történik annak javítása, illetve cseréje. Jótállási kötelezettséggel rendelkező hibás termékek esetében a kézhezvételtől számított 3 napon belüli jelzés esetén cserére van lehetőség, ezt követően a hivatalos szerviz partnereinkhez vagy központi márkaszervizünkhöz kell fordulnia. A 14 napos elállás esetében az AdOps Digital Kft. követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését. A fogyasztó jótállási igényét a vállalkozásnál, vagy javítószolgálat(ok)nál (szerviznél) közvetlenül is érvényesítheti (javasolt).
Garanciális feltételek HECHT termékek esetében
Hecht központi szerviz:
HECHT Hungary Kft.
1214 Budapest
Rákóczi Ferenc út 323/b.
Javítás átvétel, szerviz
Hétfő-Csütörtök: 8:00 - 17:00,
Péntek: 8:00 - 14:30
Tel: +36 1/445 4094
Email: szerviz@hecht.hu
Nem érvényesíthető a jótállási igény:
- ha a hiba nem rendeltetésszerű, vagy a használati utasításban leírtaktól eltérőhasználatból, szakszerűtlen szállításból vagy tárolásból (beázás, elkoszolódás) ered.
- ha a hiba külső behatásból eredő törés vagy repedés,
- nem megfelelő üzemanyag használata,
- természetes elhasználódás,
- illetéktelen megbontások esetén.
A fenti okokból bekövetkező hibák javítása esetén és beépített/kicserélt alkatrészek költsége a jótállási időn belül is a vásárlót terheli.
A jótállás nem érvényesíthető, ha a termék vagy a hozzá tartozó garanciajegy, számla nem azonosítható, a termékről az azonosító matricát eltávolítják vagy megsérül.
Ha a terméket a HECHT hivatalos (szerződött) szervízpartnerein kívül más javította, vagy más gyártótól vásárolt alkatrészekkel való összeépítésből keletkezett károk esetén. Amennyiben az alkatrészt nem hivatalos (szerződött) HECHT márkaszervíz, vagy képviselete építette be.
A jótállás nem vonatkozik az általunk forgalmazott gépek tartozékaira, kiegészítőire, kopó-forgó elemeknek számító alkatrészekre:
- vágószerszámok: fűnyírókések, vágólapok, vágókések, vágókorongok, damilfejek, vágódamilok, fűrészláncok
- gyújtógyertyák, szűrők, ékszíjak és bordásszíjak, tömítések, csatlakozók, szénkefék
- kenőanyagok
A JAVÍTÁSRA BEHOZOTT GÉPEKET CSAK TISZTA ÁLLAPOTBAN TUDJUK ÁTVENNI, ELLENKEZŐESETBEN TISZTÍTÁSI DÍJAT SZÁMOLUNK FEL!
A készülék tisztítása és egyéb karbantartása, valamint kifogyott kellékanyagok pótlása nem tartozik a jótállási kötelezettségek körébe!
ALKALMAZOTT ÁRAINK:
MUNKADÍJ-JAVÍTÁSI DÍJ (rezsi óradíj) 9 990 Ft/óra
TISZTÍTÁSI DÍJ I.kategória 1 990 Ft/db/alkalom
barkácsgépek és kézi szerszámok
TISZTÍTÁSI DÍJ II.kategória 3 290 Ft/db/alkalom
elektromos és benzines fűnyírók, elektromos ágaprítók és magasnyomású mosók,kapálógépek,elektromos gyermekjátékok(autók,motorok)
TISZTÍTÁSI DÍJ III.kategória 4 490 Ft/db/alkalom
fűnyíró traktorok, építő ipari gépek, benzinmotoros seprőgépek, elektromos és benzines quadok, robogók
ÁLLAPOTFELMÉRÉS, HIBAMEGÁLLAPÍTÁS 4 990 Ft/db/alkalom
Nem garanciális termék esetén, az állapotfelmérés és a hiba megállapítás ára, ha javítást és a gép összeszerelését nem kéri.
FŰRÉSZLÁNC ÉLEZÉS 1 490 Ft/db
Láncfűrész lánc élezése
TÁROLÁSI DÍJ 490 Ft/db/nap
Tárolási díjat számítunk fel az elkészült gép készre jelentésétől számított 30. naptól.
Tárolási idő maximális időtartama: 60 nap, ezután cégünk dönt a termék értékesítéséről, vagy szétszereléséről.
Az árak az ÁFA-t tartalmazzák!
Az árlista 2025. 03. 15.-től visszavonásig érvényes!
Garanciális feltételek GARLAND termékek esetében
Garanciális feltételek GARLAND termékeknél: https://garland.hu/garancialis-feltetelek/
Hivatalos GARLAND márkaszervizek: https://garland.hu/markaszervizek/
Magyarországi ügyfélszolgálat:
uzlet@garland.hu
+36 30 712 5130
munkanapokon 7:30 - 16:00
Garanciális feltételek Fiskars termékekre
A Fiskars termékek kiváló anyagokból és fejlett technológia segítségével készülnek. Termékeinket annak érdekében teszteljük, hogy kiválóan működjenek a tervezett tevékenység során és felhasználási környezetben. Néha azonban a legnagyobb elővigyázatosság ellenére is felmerülhetnek hibák a gyártási folyamatban.
Amennyiben hibát fedez fel a Fiskars termék anyagában vagy megmunkálásában, kérjük, küldje el a terméket és a jótállási igényét abba az üzletbe, ahol a terméket megvásárolta. A jótállási igényeket írásban kell benyújtani, harminc (30) napon belül azt követően, hogy a hibát felfedezték, vagy azt fel kellett volna fedezni.
A Fiskars a következő prémium minőségű termékcsaládokra vállal 25 év garanciát:
- X szériás fejszék (a garancia weboldalon történő regisztrálása kötelező)
- Xact™ nyeles szerszámok (nincs szükség a garancia weboldalon történő regisztrálására)
- PowerGearX™ vágóeszközök (nincs szükség a garancia weboldalon történő regisztrálására)
Xact™ nyeles eszközök
25-year garanciával.
PowerGearX™ vágóeszközök
25 év garanciával.
X-szériás fejszék
Regisztrálja 25 év garanciáját